
Zasady korzystania z programu
Państwa samochód zakupiony u autoryzowanego dealera posiada standardową gwarancję producenta, a obsługa okresowa pojazdu wykonywana jest zgodne z zaleceniami książeczki serwisowej. To oznacza, że jesteście Państwo uczestnikiem europejskiego programu Chrysler/Jeep/Dodge Privilege Service pod egidą koncernu Chrysler Group LLC.
Dla Państwa wygody i bezpieczeństwa jesteśmy do dyspozycji przez okrągłą dobę, 365 dni w roku.
Kiedy możemy pomóc...
Chrysler Privilege Service będą zapewniać pomoc wszystkim pojazdom Chrysler w okresie ich ustawowej gwarancji.
Pomoc zostanie udzielona w przypadku awarii mechanicznej lub elektrycznej na drodze.
Pojazd musi zostać zakupiony u autoryzowanego dealera, zarejestrowany w jednym z krajów objętych gwarancją europejską i serwisowany zgodnie z zalecaną instrukcją serwisową.
Dla Twojego poczucia bezpieczeństwa wszyscy pasażerowie pojazdu (zgodnie z liczbą podaną w dowodzie rejestracyjnym) są objęci usługą Chrysler Privilege Service na terenie całej Europy.